Tervetuloa Olavin Retkeilijöiden kotisivuille!

Olavin Retkeilijät on Savonlinnassa toimiva Suomen Ladun jäsenyhdistys, jonka tarkoituksena on kannustaa suomalaisia liikkumaan ja ulkoilemaan. Toiminnassamme on huomioitu myös lapset ja heille on tarjolla leikkimielistä toimintaa.

Kuulumme Itä-Suomen latualueeseen ja yhdistyksemme on perustettu vuonna 1961. Jäseniä meillä on n. 730.

Olavin Retkeilijöiden ehdoton tukikohta ja ylpeyden aihe on talkoovoimin toimiva Tervastupa, jossa järjestetään erinäisiä ulkoilutapahtumia. Tupaa ja sen yhteydessä olevaa, vuonna 2017 valmistunutta uutta saunaa voi vuokrata niin yhdistyksen jäsenet, kuin ulkopuolisetkin henkilöt.

Yhdistyksemme toimii monipuolisesti ulkoilun ja retkeilyn parissa. Mm. hiihto, maastopyöräily, polkujuoksu sekä retket ovat toimintamme selkärankaa ja siksi olemme panostaneet Pihlajaniemen Ulkoilureittien ylläpitoon varojamme.

Meille on kaikki tervetulleita mukaan toimintaan, joten hyppää rohkeasti kyytiin!

Tervastuvan laajennettu terassi valmistui 2023. Kuva: Kaija Hurskainen
YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Kiinnostaako sinua tai ystävääsi Suomen Ladun ja Olavin Retkeilijöiden toiminta? Liity siis mukaan...

Suomen Latu on tehnyt jäseneksi liittymisen helpoksi ja se onnistuu helpoiten Suomen Ladun jäseneksi liittymissivujen kautta. Sivuilta löytyy lomake, jossa valitset oman jäsenyhdistyksesi.

Suomen Latu tarjoaa jäsenilleen lukuisia jäsenetuja ja jokaisella yhdistyksellä on myös omat etunsa jäsenilleen.

Jäsenasiat: jasenpalvelu@suomenlatu.fi.

Liity sähköpostilistallemme

Liittymällä sähköpostilistallemme, saat jatkuvasti ajankohtaista tietoa Olavin Retkeilijöiden tapahtumista. Liittyminen on helppoa, täytä alla oleva kaavake ja lähetä se.

Haluan liittyä Olavin Retkeilijöiden sähköpostilistalle.

Olavin Retkeilijöiden jäsenmaksujen hinnat vuonna 2024:

Henkilöjäsen: 30.00 €
Rinnakkaisjäsen (henkilöjäsenenä toisessa yhdistyksessä): 12.00 €