Olavin Retkeilijät valittu Kannustajat-seuraksi

1.1.2024

Osuuskauppa Suur-Savo jakaa vuonna 2024 Kannustajien kautta 40 000 euroa tukea oman toimialueen lasten ja nuorten seuroille, harrastusyhdistyksille, kulttuuritoimijoille, sekä avustus- ja hyväntekeväisyysjärjestöille. Olavin Retkeilijät on valittu yhdeksi Kannustajat-seuraksi.

Näin voit omalta osaltasi osallistua talkoisiin mukaan:

1. Kirjaudu S-mobiiliin.
  2. Valitse Minä > Omat tiedot.
  3. Valitse kohdan Asiakasomistajuus alta vaihtoehto Kannustajat.
  4. Valitse tuettavien harrastustoimijoiden listasta yksi, jolle Osuuskauppa Suur-Savon maksamaa tukea haluat Kannustajana kasvattaa.

Tai

1. Kirjaudu S-käyttäjätilille osoitteessa s-kayttajatili.fi
  2. Jos sinulla ei vielä ole S-käyttäjätiliä, klikkaa kohtaa: Luo S-käyttäjätili ja toimi ohjeiden mukaisesti.
  3. Valitse sivuvalikosta Asiakasomistajuus.
  4. Valitse sivuvalikon vaihtoehdoista Kannustajat.
  5. Valitse tuettavien yhteisöjen/seurojen listasta yksi, jolle Osuuskauppa Suur-Savon maksamaa tukea haluat Kannustajana kasvattaa.

Kannustajaksi liittyneelle pääjäsenelle maksetaan aina oma, henkilökohtainen Bonus normaalisti.

Tule mukaan tukemaan Olavin Retkeilijöiden toimintaa!