SAIMAAN REGATTA PUUMALASSA 16.-18.7.2021

• pe-su 16.18.7.2021
  • Mikko-laiva

Saimaan Purjehdusmuseoyhdistys ry järjestää yhteistyössä Savonlinnan maakuntamuseon kanssa purjehduksen s/s Mikko tervahöyryllä Puumalaan 16.-18.7.2021 Suomen Höyry- pursiseuran järjestämään Saimaan regattaan.

Lähtö on perjantaina 16.7. klo 09.00 Savonlinnan matkustajasatamasta.
Sulkavalla Hakovirrassa on pysähdys n. klo 13.00 - 14.00.
Puumalaan saavumme n. klo 17.00.

Puumalasta on järjestetty paluukuljetus Savonlinnaan. Se lähtee n. tunti sen jälkeen kun Mikko on kiinnittynyt laituriin.

Perjantaiyön olemme Puumalan satamassa. Majoittuminen omatoimisesti tai Mikon ruumassa/ kannella.

Puumalan satamassa on lauantaina klo 12 alkaen höyrylaivojen kokoontuminen.

Lauantain ja -yön olemme Puumalan satamassa. Majoittuminen omatoimisesti tai Mikon ruumassa/ kannella.

Paluumatka Savonlinnaan alkaa sunnuntaina viimeistään klo 12.

Savonlinnasta on kuljetus Puumalaan. Lähtö Savonlinnan linja-autoasemalta klo 09.00.

Paluumatkalla ajamme Mikolla niin ikään Hakovirran kautta.

Ruokailut:
Laivamatkojen aikana Mikolla on tarjolla kahvia, teetä, mehua,vettä sekä pientä purtavaa. Mahdollisuus ruokailuun laivamatkan aikana, varaa ruoka (keitto, leipä) ilmoittautuessasi. Ilmoita samalla mahdolliset erikoisruokavaliot.
Omia eväitä voi ja kannattaa ottaa mukaan.

Ruokailut laivan ollessa satamassa jokainen järjestää itse. Mikolla ruoan valmistaminen ei ole mahdollista. Veden keittäminen kyllä. Suihkua tai vast. mukavuuksia ei ole, on yksi wc. Puumalan vierasvenesataman/torin palvelut ovat vieressä.

Sähkön saanti ja tai pistorasioita on rajallisesti, joten varaudu lataamaan puhelimesi tai kamerasi varavirtalähteestä.

Purjehdushinnat:
Savonlinna-Puumala 16.7. 60 €, hinta sisältää matkan, keittoruoan matkan aikana (leipä, levite, leikkele, mehu).
Puumala-Savonlinna 18.7. 60 €, kuten edellä.

Bussikuljetus 16.7. Puumala - Sulkava - Savonlinna (linja-autoasema) 20 €. Matkan varrelle voi jäädä, mutta suuremmat kiertoliikkeet eivät ole mahdollisia. Lähtö Puumalasta n. tunti laituriin kiinnittymisen jälkeen.
Bussikuljetus 18.7.  Savonlinna - Sulkava - Puumala 25 €, lähtö linja-autoasemalta klo 9.00. Matkan varrelta on mahdollisuus tulla kyytiin, kun siitä ilmoittaa matkalle ilmoittautuessa. Reitiltä poikkeaminen ei ole mahdollista.

Tiedustelut:
Harri Heinonen, 0505291917, saimaanpmy@gmail.com
Ilmoittautumiset vain sähköpostilla viimeistään 14.7.2021

Purjehduksen järjestävät Savonlinnan maakuntamuseo ja Saimaan Purjehdus- museoyhdistys ry

Muutokset ovat mahdollisia.