Tervastuvan vuokraus

Tervastupa

Tervastupaa voi vuokrata niin Olavin Retkeilijöiden niin jäsenet kuin muutkin. Mikäli sinua kiinnostaa Tervastuvan vuokraus, lähesty rohkeasti Retkeilijöitä.

Lähetä sähköpostia olavinretkeilijat.tervastupa@gmail.com

KUN TEET VARAUSTA ILMOITA MYÖS PUHELINNUMEROSI. KIITOS.

Tervastupa on aito maja. Tuvassa on pitkä jämerä pöytä ruokailuun yms. n. reilulle 10-15 hengelle. Terassilla on runsaasti tilaa vaikka juhlien pitämiseen. Pöytäjärjestelyistä riippuen jopa n. 40 hengelle.

Sähkö tulee aurinkopaneeleista valaistukseen.

Keittiössä on puu- ja kaasuhella. Tuvassa takka.

Jääkaappi on. Keittiön lattian alla on kellari.

Kännykän voi ladata keittössä autopistokkeesta (12 V). Laturia ei ole.

Tällä hetkellä majoittumiseen yön yli tuvassa ja keittiössä on vuodesohvat kahdelle. Saunatuvassa on tilaa kahdelle (patjat löytyvät majoitusaitoista). Majoitusaittoja on kaksi huoltorakennuksen yhteydessä. Toisessa voi yöpyä kaksi henkeä ja toisessa kolme.

Juomavesi on tuotava itse.

Sauna lämpiää puilla. Vesi tulee pumpulla, joka täytyy erikseen kytkeä saunatuvan sulakerasiasta. Kytkin on toinen oikealta.

Pumppu poistetaan käytöstä kun yöpakkaset alkavat.  Saunatuvassa on avantopumppu, kaapissa kaira ja tuura.

Täyttämällä alla olevan tekstikentän, voit kysellä Tervastuvan vuokrauksesta.

Tervastuvan vuorokausivuokrat vuodelle 2023

Tupa: 95 €/vrk, jäsenet 80 €/vrk
Tupa + sauna: 150 €/vrk, jäsenet 125 €/vrk
Sauna: 95 €/vrk, jäsenet 80 €/vrk

Tervastuvan vuokra-ajat:

• Vuorokausivuokraus klo 12.00 - 12.00
  • Päiväkäyttö klo 8.00 - 17.00

Yllä oleviin hintoihin ei kuulu loppusiivousta, vaan vuokraaja hoitaa käyttämiensä tilojen loppusiivouksen.

Mahdollisesta siivouksesta veloitetaan alk 50 €/h.

Alla olevasta kalenterista näet varaustilanteen.

Tervastupaa ja saunaa ei vuokrata hiihtokaudella/talvella!

Hiihtokaudella näet varauskalenterista myös Ulkoilukahvilan työntekijävuorot. Työvuoroja voit kysellä lomakkeen avulla.

,