Angry Birds Go Snow 2019

Helmikuun 3. päivä rantautuu huippusuosittu Angry Birds Go Snow -kiertue Savonlinnaan ja Tanhuvaaran Urheiluopistolle klo 10 - 14 väliseksi ajaksi.

Angry Birds Go Snow -tapahtuman tavoitteena on innostaa ja liikuttaa lapsia sekä heidän perheitään iloisella ja monipuolisella tavalla. Toiminta on erityisesti suunnattu 6 - 10-vuotiaille, mutta kaikenikäiset ovat tervetulleita mukaan.

Tärkein tavoite ovat punaiset posket lapsen hymyilevillä kasvoilla. Angry Birds -teema on mukana tapahtumien ilmeessä ja toiminnoissa.

Tapahtumassa kaikenikäiset pääsevät kokeilemaan Angry Birds -teemaisia lumileikkejä ja -pelejä: ampumaan jättiritsalla possuja, kokeilemaan lumenveistoa sekä erilaisia hiihtotemppuja.

Angry Birds Go Snow -tapahtuman järjestää yhteistyössä Suomen Latu, Suomen Ladun jäsenyhdistys Olavin Retkeilijät sekä Tanhuvaaran Urheiluopisto. Tapahtumaa tukee Rovio.

Tanhuvaaran Urheiluopisto
Moinsalmentie 1042