Nuku yö ulkona 2019

Tuhannen tähden hotelli

Elokuun lopulla Suomen Latu ja sen jäsenyhdistykset tarjoavat mahdollisuuden nukkua yön ulkona ympäri Suomea järjestettävissä Metsähotelleissa. Savonlinnassa Olavin Retkeilijät järjestävät Tuhannan tähden hotellin, jossa paikallisilla on mahdollisuus tulla kokemaan yöpyminen avotaivaan alla, tähtien tuikkeessa.

Majoittuminen alkaa 31.8. klo 14.00 ja päättyy 1.9. klo 12.00.

Yhteislähtö ABC:ltä omin - tai kimppakyydein klo 14. MENEMME METSÄÄN TUHANNEN TÄHDEN HOTELLIIN, joka sijaitsee Mustalammen laavulla.

Ota mukaan reppuun tai rinkkaan sään mukainen vaatetus, omat eväät (päivällinen, iltapala, aamiainen ja ehkä lounas sekä tarpeelliset juomat ym harkinnan mukaan), retkikeitin , roskapussi, makuukset kuten makuupussi ja patja sekä oma teltta, riippumatto tai muu majoite. Muuta tarpeellista voi olla mm. otsalamppu, pyyhe (metsälammessa on mahdollisuus uida) yms. retkellä tarpeellista tavaraa.

Ajomatkaa ABC:ltä on n. 20 minuuttia ja kävelymatkaa n. puoli tuntia. Teemme omatoimiretken. Teltan tms. pystyttämissänsä avustetaan. Telttoja ja muita majoitteita ja retkeilyvälineitä on saatavana rajoitetusti. Juoma- ja ruoanvalmitamiseksi tarvittavaa vettä voi ottaa harkinnan mukaan.

Kaikkien osallistujien kesken arvotaan mm. riippumatto hyttysverkkoineen ynnä muita tuotepalkintoja.

Harri Heinonen
0505291917
olavinretkeilijat@gmail.com

Esko Tynkkynen 040 583 6987

Lisätietoja löytyy Suomen Ladun sivuston kautta.

Ilmoittautuminen 28.8. mennesssä sähköpostitse: olavinretkeilijat@gmail.com.

Ohjelma:

Kysy retkeilystä, vaeltamisesta, jokamiehenoikeuksista, välineistä, varusteista, retkikohteista tms. iltanuotiolla. Kysymyksiä voi lähettää etukäteen sähköpostilla. Lyhyt retki lähiluontoon. Retkeilijän solmut. ...

Pääasia on luonto ja rento yhdessäolo.

Kimppa- tai yhteiskyydeistä sekä retkeilyvarusteista mahd. pieni lisämaksu.