Hyvää Uutta Vuotta!

28.12.2023

Napakelkka odottaa jo vuoden vaihtumista. (Kuva: Kauko Piironen)

Taas on tullut aika kiittää kaikkia toiminnassa mukana olleita kuluneesta vuodesta ja toivottaa Sinulle oikein hyvää uutta vuotta! Ennen vuoden vaihtumista on aika kerrata, mitä kaikkea sitä ollaankaan ennätetty vuoden aikana tehdä.

Kulunut vuosi on ollut oikein vilkas Olavin Retkeilijöiden toiminnassa. Tapahtumia on ollut laajalla rintamalla niin kotikulmilla, kuin kauempanakin. Olemme saaneet olla mukana mm. talkoissa, retkillä, joogassa, valokuvaamassa, pyöräilemässä, juoksemassa, melomassa, saunomassa, uimassa, jne, jne, jne. On mukava havaita, että olemme saaneet mukaan toimintaan uusia jäseniä ja he ovat omalla aktiivisella toiminnallaan tuoneet uutta virtaa yhdistyksen toimintaan.

Nyt talvi on ottanut tiukan otteen Suomi-neidosta ja Pihlajaniemen reitistöä on valmisteltu kiivaaseen tahtiin ulkoilijoiden talvikäyttöön. Myös Tervastuvalla on paiskittu kovasti hommia ja talvikauden avajaiset lähestyvät päivä päivältä.

Tulevasta vuodesta on tulossa vilkas, joten ota kotisivujen ja Facebookin lisäksi Olavin Retkeilijöiden Instagram-kanavat seurantaan: olavinretkeilijatsc, olavinretkeilijattr, olavinretkeilijat, olavinretkeilijatmtb, niin teidät, mitä missäkin tapahtuu.

Hyvää Uutta Vuotta!